piątek, 27 lipca 2012

Jang Geun Suk - Goodbye

Ehh no i przyszedł ten dzień, w którym muszę powiedzieć Wam żegnajcie, nie w sumie to nie jest odpowiednie słowo, najlepiej jak powiem - do zobaczenia :) wyjeżdżam na parę tygodni do Niemiec i nie wiem czy będę miała tam internet, więc pomyślałam o poście na do widzenia. Nie, nie chcę już płakać, bo wystarczająco już się naryczałam jak czytałam piosenkę, którą napisała dla mnie Kaoru. Dziewczyna naprawdę ma talent :) a więc siostro dziękuję Ci bardzo baaardzo i nie martw się, niedługo wrócę i dalej będziemy trwać w naszym małym światku :) będę walczyć jak lwica o neta :) na pocieszenie posłuchaj sobie piosenki JGS, którą dodam niżej. Wiem, że średnio go lubisz, ale jakoś tak mi pod pasowała do dzisiejszego humoru....


MP3


Piosenka ta pochodzi z dramy "You're Beautiful", w której JGS grał jedną z głównych ról. To była moja pierwsza koreańska drama i właśnie od niej zaczęła się moja przygoda z Koreą, a także faza na tego gwiazdora :p ten utwór może dupy nie urywa (jak to mawia moja kumpela Stock xD), ale ma w sobie coś co mnie urzekło. Dzisiaj właśnie mam na nią humor, a nawet się poryczałam jak jej słuchałam (wieeem beksa ze mnie xD). Naprawdę mam bardzo oryginalny gust, co do muzyki, więc noo nie musi się Wam podobać, a szczególnie Tobie Kaoru, ale wczuj się, może się uda xD


Tekst i tłumaczenie


Jak już wiecie nie lubię pisać recenzji swoich tłumaczeń, ale mogę tylko powiedzieć, że tekst jest jak najbardziej o miłości i to o tej nieszczęśliwej...facet zakochuje się, ale po jakimś czasie musi pozwolić tej kobiecie odejść, bo (moim zdaniem) ona zakochała się w kimś innym. To prawdziwa miłość, bo nie każdego stać na taki gest, by pozwolić odejść tej najbliższej osobie by była szczęśliwa z kimś innym. Ehh zresztą, co ja tu będę gadać przeczytacie i sami zinterpretujecie jak Wam się spodoba ;)

"Proszę nie zapomnij, że byliśmy szczęśliwi.
Nawet kiedy spotkasz kogoś, kto cię rozweseli."


 ***

No to byłoby na tyle moich wypocin. Jeżeli będę miała tam neta to tłumaczenia dalej będą się ukazywały ;) a nawet powrzucam fotki z wakacji xD Kaoru pamiętaj, że co by się nie działo to jesteśmy siostrami i zawsze możesz walić do mnie z każdym, nawet najmniejszym problemem. Nie smućmy się, bo czas szybko zleci i znowu będziemy mogły gadać do woli :) trzymaj na pocieszenie fotkę Kame :D i właśnie ciiicho, nasz mały światek jest tylko nasz :)


Do zobaczenia wkrótce ;)
 

4 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam w tytule imię Suka od razu wiedziałam o co chodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, że go nie lubię, czy coś xD Ale gość mnie wkurza, że przez niego Yamapi cię "traci" (wiesz o co chodzi, nie?XD). Ogólnie lubię jego głos, tzn "lubię" to za dużo powiedziane, podoba mi się ;p. Musiałabym wsłuchać się więcej jego kawałków, a póki co, znam trzy, więc xD. Ale piosenka smutna, i to mega, ale słowa te są fajne:"Co powinienem zrobić? Odchodzisz daleko stąd.
    Moje serce wypełnia się łzami.
    Nawet kiedy próbuję to ukryć to nie mogę przestać."

    "i nie martw się, niedługo wrócę i dalej będziemy trwać w naszym małym światku :) będę walczyć jak lwica o neta :)" Ja mam taką nadzieję i dziękujęęęę za Kame. Oj tak, nasz światek jest tylko NASZ! :D.

    Wracaj szyyyybkoooooo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi xD ale nie martw się, on jest dalej na pierwszym miejscu :D chociaż miałam z tym przeboje, co nie? xD a co do słów piosenki to też mi się spodobały dlatego pomyślałam, że dzisiaj jakoś pasują do mojego nastroju... wiesz dodam na bloga jeszcze nie jedną piosenkę Suka, więc będziesz mogła się zapoznać z jego twórczością xD
      Pewnie, że będę walczyć o neta :D bo inaczej to zatęsknię się za Tobą i naszym światem xD nim się obejrzysz to już wrócę :* :* :*

      Usuń
  3. Tak, tak xD walcz, bo ja tez się zatęsknię za tobą :(. I wróć wcześniej, a ja mamę ponudzę, aby mnie póściła do ciebie xD

    OdpowiedzUsuń