wtorek, 4 września 2012

Tiffany(SNSD) - Because it's you

Cześć ;) w piątek wróciłam z wakacji i dopiero teraz zebrałam siły żeby dodać posta :p wiem niedobra jestem, ale odsypiałam i odwalałam kampanię wrześniową (wiem wstyd xD), ale zdałam i jestem mega szczęśliwa. Niedługo zaczną się znowu zajęcia, ale na tłumaczenia zawsze znajdę czas xD Wczoraj miałam wielkiego doła, wiele osób może poświadczyć, więc dzisiejsza piosenka będzie idealnym odzwierciedleniem moich wczorajszych uczuć. A tak poza tym to powiem Wam, że w tym roku miałam bardzo udane wakacje, tęskniłam za kilkoma osobami, ale poza tym to było super :) poznałam (w końcu!) kilku Azjatów i stwierdzam, że serio fajny z nich naród :p no, ale dobra żeby nie przeciągać to zapraszam do zapoznania się z moją (na tą chwilę) ulubioną piosenką - zamulaczem haha ;p


MP3


Piosenka pochodzi z OST do koreańskiej dramy "Love Rain", którą z całego serca kocham. Już dawno nie widziałam tak dobrej dramy :) i lubię ją nie dlatego, że gra tam Jang Geun Suk xD po prostu ma ciekawą fabułę, chociaż momentami wkurzam się na głównych bohaterów to i tak ją kocham ^^ ale wydaje mi się, że to dobrze, bo jeżeli drama wzbudza aż takie emocje w odbiorcy to oznaka, że jest dobra :p ogólnie piosenka sama w sobie jest cudowna *.* wykonuje ją Tiffany, jedna z wokalistek SNSD albo jak kto woli Girls' Generation. Dziewczyna ma wspaniały głos i dzięki niemu ten utwór jest jeszcze bardziej genialny. Może nie każdy będzie tak uważał, ale mi osobiście strasznie podoba się ta piosenka. Wczoraj się nią dobijałam, ale to już było minęło... posłuchajcie, bo warto :)


Tekst i tłumaczenie


Zabrałam się za tłumaczenie wczoraj z moim wielkim dołem xD jeszcze bardziej się nim dobiłam, ale to szczegół... tekst opowiada jak zwykle o miłości nieszczęśliwej. Każdy może inaczej odebrać ten tekst. Ja akurat biorę go do siebie w szczególny sposób, Kaoru już wie o co mi chodzi xD przepraszam, że nie napiszę nic sensownego, ale tak strasznie tnie mi się komputer, że pisanie posta staje się dla mnie katorgą. Niedługo będą pojawiać się kolejne piosenki, więc do zobaczenia wkrótce ;)

Klip


Na potrzeby forum stworzyłam wideo ze swoim tłumaczeniem. Nie popisałam się zbytnio, bo nie lubię robić filmików, ale dobre i to xD także zapraszam do oglądania tych, którym nie chce się pobierać piosenki i tekstu :p



"Nawet, jeśli jesteś moim smutnym przeznaczeniem, 
to nie pozwolę Ci odejść..."

5 komentarzy:

  1. Faktycznie tekst ładny. Szczególnie w pamięć zapadły mi te słowa:'Mam tylko samą miłość, ale nie mogę nawet kochać.. Nie mogę nawet powiedzieć tego, co czuję..' no i te 'Kocham cię.. i ponieważ cię kocham, to co powinnam zrobić?
    To w porządku, nawet jeśli ta miłość boli..
    Nawet, jeśli usunę ją z mojego życia,
    Ty jesteś kimś, kogo nie mogę z niego wymazać.
    Nawet, jeśli jesteś moim smutnym przeznaczeniem, to nie pozwolę ci odejść..'

    A piosenka jest ładna. podoba mi się, zwłaszcza jeszcze bardziej, gdy ujrzałam tłumaczenie do niej.

    No i co tutaj napisać? Mój umysł dziś układa zadania od tej strony, co nie trzeba, więc chyba tyle... poza tym... ja tą piosenkę rozumiem w taki sam sposób jak ty, siostra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wystarczy, że się rozumiemy :p także nie dziw mi się, że wczoraj tak przeżywałam jak mucha okres xD także mamy kolejną piosenkę do kolekcji na gorsze dni :p

      Usuń
  2. Już ty wiesz, że kocham i wielbię tą piosenkę (zresztą - kto Ci ją pokazał?) ;P Ale dziś słuchając jej i czytając Twoje tłumaczenie miałam ciarki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna reakcja xD nie wspomnę już o tym, że ja wyłam przy niej, ale to taki mały szczególik :P

      Usuń
  3. xP
    1) "W piątek wróciłam z wakacji i dopiero teraz zebrałam siły żeby dodać posta :p" Spoko, lepiej później i porządnie niż wcześniej a źle xP
    2) "[...] odwalałam kampanię wrześniową (wiem wstyd xD), ale zdałam i jestem mega szczęśliwa." E tam, wstyd:P Nawet nie wiesz ile studentów dzieli twój los xD Mnie na przykład jeszcze czeka angielski do zdania...
    3) "Love Rain" nie oglądałam, ale mam nadzieje że się na nią skusze jak znajdę czas xD
    4) "Niedługo będą pojawiać się kolejne piosenki, więc do zobaczenia wkrótce ;)" I bardzo fajnie xD Jestem ciekawa ich wyboru:D
    5) I napisany xD

    OdpowiedzUsuń