piątek, 7 września 2012

LOVEHOLIC - Sky

Witam trochę słabowato, ale jednak witam ;) nie czuję się najlepiej, ale myślę sobie "a dodam posta, bo i tak bym leżała bezczynnie w łóżku, a tak to się rozerwę jakoś xD", no więc jestem. Ogólnie dzisiejszy dzień jest do kitu, jeżeli chodzi o pogodę. Zimno, leje, wieje...no czasami było też trochę słońca, ale jak na lekarstwo. Jeszcze niektórzy ludzie zaczynają mnie wkurzać i to ostro. No bo powiedźcie mi czy coś w tym złego, że dwoje ludzi się przyjaźni? Ale to nie, trzeba włazić w buciorami w ich życie. Czy to jest zazdrość, wścibskość, a może nienawiść? Wiem, że istnieją ludzie, którzy odchodzą od zmysłów, gdy widzą, że komuś się powodzi i wydaje mi się, że każdy spotka kogoś takiego na swojej drodze. Adresuję to do ludzi tego pokroju - o co wam do licha chodzi? Czy to, że wam w życiu nie wychodzi ma oznaczać, że inni też muszą podzielać wasz los? Zastanówcie się, bo jestem pewna, że powód waszych niepowodzeń (szczególnie w tych w kontaktach z innymi) leży właśnie w was! Nie próbujcie zmieniać otoczenia tylko postarajcie się zmienić coś w sobie. I budujcie przyjaźń na prawdzie, a nie kłamstwach. Sama przekonałam się, że taka droga prowadzi donikąd. Później zostaje tylko cierpienie, bo prawda ZAWSZE wyjdzie na jaw, wcześniej czy później.
Ufff dosyć tego mojego ględzenia. Po prostu musiałam się wygadać i już xD w sumie mogłabym więcej powiedzieć, ale stwierdziłam, że nikogo to nie obchodzi, więc zostawię to dla siebie :p no to w takim razie zapraszam na kolejne tłumaczenie całkiem przypadkowo odkrytej piosenki :)



MP3


Zespół nazywa się Loveholic i w sumie to niewiele więcej o nich wiem xD tak jak już mówiłam wcześniej tą piosenkę odkryłam przypadkowo i jakoś przypadła mi do gustu. Miałam już dawno się za nią zabrać i przetłumaczyć, ale zupełnie o niej zapomniałam i dzisiaj przeglądając swoje plany tłumaczeń wpadłam na nią xD wokalistka ma dość ciekawy i charakterystyczny głos, będę musiała zapoznać się z ich twórczością.

Tekst i tłumaczenie


Tekst jest bardzo ładny, strasznie mi podpasował xD nie tłumaczyłam go dosłownie słowo w słowo, pozwoliłam sobie troszkę swobody xD z racji tego, że nienawidzę recenzować własnych tłumaczeń poproszę was o pobranie pliku i zapoznanie się z nim ;p albo jak kto woli niżej jest klip :D

Teledysk


Klip nie zachwyca jakością, ale lepszego znaleźć nie mogłam :/ Ogólnie teledysk jest dość długi, trwa ponad 6 minut! Opowiada historię dziewczyny, która poznaje przypadkowo chłopaka, który dość często wpada w tarapaty, a kończy to się...hmmm w sumie, co ja będę zdradzać szczegóły :p obejrzyjcie sobie :) i do zobaczenia w następnym poście :P



"Stałeś się dla mnie bardziej naturalny niż oddychanie.
Spoglądam w niebo, a gdy spoglądam w niebo…
Przypominam sobie ciebie I łzy zaczynają płynąć."

5 komentarzy:

  1. eee.. po obejrzeniu teledysku zatkało mnie. Nie wiem, co napisać. Bo uważam, że klip jest naprawdę bardzo świetny. Porusza, a to jest chyba najważniejsze. No i ta diagnoza mnie rozwaliła zaburzenia z powodu miłości? Co to jest? XD To taka choroba jest...? ee, chyba mnie też to czeka za jakiś czas ;p. Nie no żart.
    Piosenka ślina, nastrojowa... a tekst? O.M.G sliczny. Z resztą sama wiesz, bo ci pisałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię jak coś odkryję i Ci się spodoba xD haha właśnie jak zobaczyłam klip to aż mnie ciarki przeszły, prawie się poryczałam xD a co do diagnozy i reszty to mnie się nie pytaj, ja tu tylko sprzątam :p
      Cieszę się, że tekst Ci się podoba, starałam się by był w miarę płynny, więc postawiłam na wolne tłumaczenie :p

      Usuń
    2. Dla mnie jest czytelny więc... :P i ładny XD
      ale diagnoza mnie powaliła, naprawdę.

      A co do przyjaźni to... znasz moje zdanie na ten temat ;p

      Usuń
    3. Znam Twoje zdanie na wiele tematów, w końcu znamy się nie od dzisiaj xD

      Usuń
  2. 1) "No bo powiedźcie mi czy coś w tym złego, że dwoje ludzi się przyjaźni?" Zgadzam się w tym co pisałaś na ten temat- też coś podobnego całkiem nie dawno przeżyłam i to wcale nie jest takie miłe... Więc w 100% się zgadzam z tym co napisałaś ;]
    2) "Opowiada historię dziewczyny, która poznaje przypadkowo chłopaka, który dość często wpada w tarapaty[...]" ten teledysk mi trochę przypominał teledyski GReeeeeNu- bo oni tworzą je na podobnej zasadzie :)
    3) Też nie umiem recenzwać tłumaczeń xP Więc nie jesteś sama:)
    4) Śliczny tekst :)

    OdpowiedzUsuń