sobota, 15 września 2012

Jang Geun Suk - Hello Hello

안녕하세요 Annyong haseyo! Całkiem dawno mnie tu nie było :p moja wena opuściła mnie na dobre i nie mogę zmusić się do tłumaczenia. Jak zaczynam to nie potrafię nawet ułożyć dobrze zdania po polsku, ehhh masakra jakaś. Ogólnie pogoda jest beznadziejna, raz słońce, raz deszcz, wolałabym gdyby wróciły upały, ale już nie ma na to szans, bo jesień się zbliża :( nie lubię zimna... znowu trzeba będzie wyjąć ciepłe ciuchy i okutać się kurtką blee, a co za tym idzie wszystko teraz pcha się do domu, np myszy. Nigdy w życiu nie miałam ich w domu, a ostatnio siedzę sobie w pokoju, gadam z siostrą, patrzę a tu mysz sobie biega. Myślałam, że zawału dostanę. Ja wiem, że i im jest zimno, ale niech trzymają się z dala od mojego pokoju! Przez nią nie spałam dzisiaj do 3 rano, słyszałam jak gdzieś łazi i bałam się :( wiem, że nic mi nie zrobi, ale jakoś tak...bleeee. Ale chyba już wolę je od pająków, te to prawdziwy koszmar. 
Zmusiłam się dzisiaj do tłumaczenia, a raczej już dawno je zaczęłam i tylko dzisiaj skończyłam i zrobiłam czasówkę, by dodać na forum. Średnio mi to wszystko idzie ostatnimi czasy, mam nadzieję, że niedługo już minie mi ten beznadziejny okres...



MP3


Kurcze jak ja lubię tą piosenkę, zarówno w tej jak i w balladowej wersji :) jest melodyjna i głos JGS super do niej pasuje, chociaż lubię go w bardziej rockowych utworach. Natknęłam się na tą piosenkę podczas oglądania dramy "Mary stayed out all night", w której JGS grał wokalistę rockowego Kang Mu Kyul'a. O dramie opowiadać nie będę, bo komu by chciało się to czytać :p z całego serca polecam by ją obejrzeć, warto :D a wracając do piosenki to poprawia mi humor :) lubię sobie ją włączyć, rozwalić głośność na cały regulator (oczywiście słuchawki na uszy ;p) i wsłuchać się w jego głos ^^


Tekst i tłumaczenie:


Chyba nikogo nie zaskoczę jak powiem, że tekst opowiada o miłości xD ale tym razem już nie o nieszczęśliwej, w końcu ;p piosenka jest jednym wielkim podziękowaniem za miłość i naukę zrozumienia świata. Po obejrzeniu dramy zupełnie inaczej odbieram jej znaczenie, bo idealnie pasuje ona do sytuacji bohaterów. Przypadkowe spotkanie, powolne zakochiwanie się w sobie, wspólne poznawanie świata... ehhh dobra wiem, że nie jestem za dobra w interpretacjach, co już wiele razy powtarzałam, więc po prostu przeczytajcie i będzie po sprawie :p


Teledysk:



Tak tak, mam klip :D szczerze byłam miło zaskoczona jak zobaczyłam jego pełną wersję w necie, bo ogólnie kręcony był on na potrzebę dramy, zresztą widać w nim bohaterów. JGS jako Kang Mu Kyul ze swoim zespołem i dwójka aktorów z dramy, która była kręcona w głównej dramie. Hahaha ale pokręciłam ;p chodziło mi o to, że dramie "Mary stayed out all night" pojawia się firma, która kręci dramy i zwerbowała bohatera granego przez JGS by napisał do niej piosenki. Dobra skończę już, bo się tylko pogrążam xD



"수없이 맞대왔던 그모든 세상에게
인사하는 법을 가르쳐준 그대죠"
  
"Walczyłem ze światem wiele razy,
a ty nauczyłaś mnie być mu wdzięcznym."


P.S. Na sam koniec chciałabym dać coś mojej kochanej siostrzyczce z wyboru - Kaoru. Ostatnio narysowałam dla niej Kame w wersji chibi, użyłam do tego ołówka i kredek, a to, że mój skaner zdechł sprawiło, że musiałam pokazać jej obrazek poprzez zrobienie zdjęcia telefonem i niestety świetnej jakości to on nie miał, więc postanowiłam od nowa go narysować, ale tym razem w photoshopie :p efekt, poniżej. Siostra, mam nadzieję, że ten też Ci się spodoba xD

   
"Relacja, która jest silniejsza niż przyjaźń,  
Będzie trwać wiecznie."

                                                           *KAT-TUN - Fumetsu no scrum

3 komentarze:

  1. Dzisiaj kompletnie nie potrafię nic sensownego napisać. Nie wiem, czemu... to chyba ta pogoda. Taa, najlepiej na pogodę wszystko zwalić, jak zawsze ;].
    Piosenka jest fajna, miła i ciepła w odbiorze, przyjemnie jej się słucha. Poza tym, lubię jego barwę głosu. No i fajnie wygląda w klipie, bo ma dłuugie włosy, prawie takie, jak moje XD I no... ma ładny kolor brązu, podoba mi się :D.
    I dziękuję za rysunek, za Kame :* Bożee, ale ja go uwielbiam, kurcze nooo, sama nie wiem, za co i dlaczego XD. Aaaaa i widzę pod spodem słowa z Fumetsu no scrum ! :D
    Arigatou! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu dobrze w długich włosach, ja go preferuje w krótszych, ale tutaj akurat mi się podobał ^^ ogólnie drama była bardzo fajna. A ja wiem, za co uwielbiasz Kame ^^ i Ty też dobrze wiesz...

      Usuń
  2. 1) "Chyba nikogo nie zaskoczę jak powiem, że tekst opowiada o miłości xD " Nie powiem:P Zaskoczyłaś mnie xD Ale tekst jest fajny:D Wykonanie bardzo interesujące. Generalnie nie lubię koreańskich piosenek- nie przepadam zbytnio na koreańskim... Ale ta akurat mi się przyjemnie słuchało :)
    2) Teledysk- fajny xD Najpierw przeczytałam notkę, to najpierw go obejrzałam i ta sądziłam, zę to urywki z jakiegoś filmu x)
    3)Tak, tak^^ Photoshop to cuda umie:P Ładnie Ci wyszedł ten Kame^^ Też muszę się podszkolić w Photoshopie w tego typu rzeczach ;]

    OdpowiedzUsuń