piątek, 13 lipca 2012

Kamenashi Kazuya - Zutto

Cześć ;) dzisiejsza notka jest całkowicie dedykowana dla Kaoru :D po pierwsze chciałabym powiedzieć, że czekam na kolejny rozdział opowiadania i przesyłam Ci dużo mocy żeby Twoja wena nie była już taka kapryśna ;p po drugie wiem, że już wysłałam Ci tekst do "Zutto", ale i tak musiałam go tutaj dodać i zadedykować Ci posta :p a tak do wszystkich innych - nie sądzę, że tylko Kaoru lubi Kame, więc was też zapraszam do zapoznania się z tą piosenką i moim tłumaczeniem ^^





MP3


Nie wiem czemu, ale patrząc na okładkę albumu "Chain" to chce mi się śmiać xD jakaś taka pozytywna jest, jakie skupienie mają wymalowane na twarzach żeby tylko dobrze wyjść na zdjęciu xD dobra już nic nie mówię, bo Kaoru mnie zabije :p Także, co do piosenki "Zutto" to powiem z czystym sercem, że polecam ją wszystkim fanom Kame i nie tylko. Piosenka jest zachowana w przyjemnych dla ucha klimatach. Nie wiem czemu, ale ja np chciałabym jej słuchać w deszczowy dzień... takie moje odczucie ;) 


 Tekst i tłumaczenie


Co do tekstu to powiem tak - ponownie trafił mi się tekst o miłości xD na prośbę Kaoru zajęłam się jej tłumaczeniem i nie wiem w sumie jak mi poszło :p wiecie bazując na angielskim przekładzie nie zawsze jest ta pewność, że został on dobrze przełożony, ale czytając to, co udało mi się zrobić to wydaje się to mieć sens ;) z góry przepraszam za to, że tekst w pliku jest trochę mało zsynchronizowany, ale miałam z Kaoru ogromne problemy z jego uzupełnieniem. Kanji nie zgadzało się z romaji i no po prostu szkoda słów xD wielkie dzięki dla Kaoru za pomoc, bo ja w pewnym momencie straciłam cierpliwość ;p w każdym bądź razie zapraszam do zapoznania się z moim tłumaczeniem ^^



"Jeszcze jedna spadająca gwiazda znika w ciemnościach.
Jakby odpowiadała na życzenie wypowiedziane pod jej imieniem."

2 komentarze:

  1. "Zutto" to piękna balladka w wykonaniu Kame, którą wręcz ubóstwiam ^-^, w dodatku jego głos w tej piosence . Po raz pierwszy, jak pobrałam album, to od razu rzuciłam się na solówkę Kame i słuchając jej, miałam wrażenie, że przeniosłam się do jakiejś baśni, do takiej pięknej krainy prosto z bajki. Nawet się wzruszyłam na niej, i spodziewałam się, że tekst również będzie niczemu sobie, ale teraz, jak go ujrzałam stwierdzam, że cała piosenka jest po prostu cudowna. Trochę żałuję, że Kame sam nie pisze tekstów, ale to nic. Za to bardzo ładnie wykonał "Zutto". Ja chcę więcej takich solówek w jego wykonaniu ;p.
    I dziękuję za dedykację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię Twoje komentarze ^^ podsumowałaś idealnie tą piosenkę. No po kim jak po kim, ale po Tobie największej fance Kame można było się tego spodziewać :p cieszę się, że spodobało Ci się moje tłumaczenie :)

      Usuń