piątek, 20 lipca 2012

Yamashita Tomohisa - Love Chase

Ohayo minna! Witam się z Wami w ten jakże okropny i pochmurny dzień. Jeszcze trochę i wpadnę w depresję przez tą pogodę, chyba już powoli zaczynam ją mieć. Mówią, że Polakowi nie dogodzisz, bo jak jest ciepło to wtedy uważa, że za gorąco, a jak chłodno to, że za zimno... w sumie trochę racji w tym jest, bo całkiem niedawno sama narzekałam na upały, a teraz najchętniej chciałabym żeby wróciły. No, ale chyba wszystkiego mieć nie można xD dobra dosyć tego biadolenia, dawno nie dodawałam żadnego tłumaczenia i jakoś tak zatęskniłam :D także dzisiaj mam dla Was najnowszą piosenkę mojego japońskiego ulubieńca Yamapiego :) pewnie sobie myślicie "O Boże, znowu?!", ale co poradzę skoro go lubię ^^ także zapraszam


MP3

No i niestety nie podam linku do piosenki, bo Record Industry Association of Japan usuwa wszystkie pliki z neta, ponieważ naruszają ich prawa autorskie. Także co z tego, gdybym wgrała tą piosenkę na serwer skoro po chwili zostałaby usunięta. Ale na pewno znajdziecie ją na yt, bo ludzie dodają ją tylko, że i tam zostają usunięte tak jak mój klip z tłumaczeniem. Nie powiem, byłam mega wściekła, ale co zrobić? Ogólnie piosenka bardzo mi się podoba, już dawno Yamapi nie wydał równie dobrej piosenki :) przez kilka dni siedziała mi w głowie i wyjść nie mogła xD 


Tekst i tłumaczenie


Miałam różne perypetie z tłumaczeniem tej piosenki, bo Yamashita słynie z tego, że miewa naprawdę dziwaczne teksty xD w którejś z piosenek śpiewa coś tam o majonezie, więc... no właśnie xD ale bez obaw, tutaj nic takiego nie znajdziecie. Piosenka ogólnie opowiada o hmmm... właściwie o czym ona opowiada? xD tak właściwie to została napisana do anime "Toriko", łapcie jej mały opis, może kogoś zainteresuje, bo mnie osobiście nie xD : 
"Oto świat, w którym smakosze domagają się najbardziej wykwintnych i efektownych potraw z najbardziej niebezpiecznych bestii. Dostawcy tych rarytasów są znani jako Bishoku­‑ya, a Toriko jest jednym z najlepszych łowców. Podróżuje w poszukiwaniu rzadkich zwierząt i roślin. Jego marzeniem jest znalezienie najlepszego jedzenia i stworzenie dania doskonałego. Tym razem otrzymuje zlecenia na olbrzymiego i śmiertelnie niebezpiecznego krokodyla…".  
Hahah wybaczcie, ale śmieszny jest ten opis xD chodźmy zapolować na krokodyla :D Można powiedzieć, że tekst piosenki skłania się ku temu anime, bo możemy tam przeczytać, że bohater ciągle przed czymś ucieka, jest szybki i ciężko do dogonić... dobra nie będę już pogrążać, bo serio nie umiem pisać recenzji swoich tłumaczeń, po prostu sami przeczytajcie i oceńcie :)


Wypuść Pi to powietrze, bo Ci oczka wyskoczą xD Przepraszam, mam dzisiaj jakąś głupawkę xD a to zdjęcie pochodzi z teledysku do "Love Chase", który moim zdaniem jest średni, na pewno Yamashitę stać na coś lepszego, ale chyba Johnny na nim oszczędza... napisałam już na ShoWA co myślę o tym, więc tutaj nie będę się powtarzać, bo zaraz znowu zacznę paplać o tej ohydnej panience z tego klipu.... a co do Yamapiego to nowa fryzurka się pojawiła i od razu lepiej ^^



"Spróbuj mnie złapać,
Jeśli potrafisz.
Możesz to zrobić?"


4 komentarze:

  1. Hah, rozbawiłaś mnie tym postem, naprawdę ^-^. Faktycznie głupawkę masz, nie ma co xD.ale to dobrze, bo poprawia humor w taką pogodę, więc.
    Co do piosenki Yamapiego to na początku średnio do niej byłam nastawiona, ale jak zaczęłam robić czasówkę to się przekonałam do niej. Teledysk-znasz moje zdanie na jego temat, więc... wiesz;p
    A co do yt to było trzeba dać, jako 'niepubliczny' i wtedy nikt go nie widzi, prócz osoby dysponujące linkiem. Ja tak robię z moimi plikami ;p. Spróbuj tak samo zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno tak zrobię, ciekawe czy i wtedy mnie nie dopadną xD ogólnie cieszę się, że Cię rozbawiłam ^^ na początku miałam straszny humor przez tą pogodę, ale jakoś tak pogadałyśmy, wypiłam kawę i dostałam głupawki :p

    OdpowiedzUsuń
  3. haha nic nie mów o prawach autorskich..:D czytając ten post od razu zaczęłam się uśmiechać i przypomniał mi się teledysk...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, prawda? i to jezioro łabędzie tej paniusi hahah ona wygląda jak klątwa :D

      Usuń