poniedziałek, 9 lipca 2012

Fly to the sky - Missing you

Cześć ;) czas na kolejny post z tłumaczeniem. Ostatnio jakoś nie mam co robić to tak szukam czegoś do przełożenia. Ogólnie to u was też jest tak gorąco? Wczoraj patrzę na termometr, a tam 42 stopnie! Myślałam, że oszaleję, ale dzisiaj jest już troszkę lepiej to postanowiłam, że dodam piosenkę :) Zupełnie przypadkowo wpadłam na nią szukając nowej nuty i całkiem mi się spodobała. Może jakoś wielkiego szału nie ma, ale kto lubi wolne piosenki o miłości to na pewno i tym nie pogardzi xD 



MP3


Przyznam szczerze, że wcześniej nie znałam tego zespołu i nawet o nich nie słyszałam, ale po tej piosence pewnie przyjrzę się im bliżej xD nie wiem czemu, ale jakoś chwilowo zajeżdża mi Backstreet Boys'em xD ale to może tylko jakiś mój schiz. Ogólnie piosenka jest miła dla ucha. Romantykom się spodoba. Jest rytmiczna i miło się słucha gitary w tle, może nie jest aż tak bardzo wyraźna, ale moje ucho ją wyłapało xD 


Tekst i tłumaczenie


Cóż, co do tekstu to nie miałam jakichś zbytnich trudności. Opowiada on oczywiście o miłości, a jakże by mogło być inaczej xD opowiada on historię osoby, która tęskni za swoją ukochaną i nie może o niej zapomnieć, ciągle wraca do niej myślami. Po obejrzeniu teledysku, który zamieszczę poniżej możecie sami zobaczyć, że prawdopodobnie ta osoba zmarła. Także jest czego współczuć dla naszego bohatera... ooo a właśnie, żeby w tekście nie było tzw. krzaczków to pobierzcie sobie do worda czcionkę batang.ttc, wtedy normalnie koreańska czcionka będzie tam wyświetlana :)


Teledysk


Tutaj macie klip razem z moim tłumaczeniem, to tak dla tych, którym nie chce się pobierać na dysk tekstu. Tak w sumie to nic ciekawego nie dzieje się w tym teledysku, mogli go inaczej zrobić xD ale o gustach się nie dyskutuje :p i z góry przepraszam za marną jakość, ale lepszej nie mogłam znaleźć w necie ;/ aaa i dziękuję bardzo Kaoru za pomoc przy czasówce :D uratowała mnie od męki i nerwów :p 

Wkrótce pojawi się kolejne tłumaczenie (chociaż jeszcze nie wiem jakie xD) mam nadzieję, że komuś się przydadzą i moja praca nie pójdzie na marne xD także do zobaczenia wkrótce :D



"Nawet kiedy nie jesteś obok mnie,
Nawet kiedy nie mogę Cię zobaczyć,
W moim sercu jesteś ciągle taka sama."

3 komentarze:

  1. Piękny tekst:) dobrze , że go przetłumaczyłaś bo ten język to jakaś czarna magia;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo cieszę, że się podoba :D mam jeszcze w zanadrzu jeden fajny tekst także czekaj, bo niedługo się ukaże :D

      Usuń
  2. Ty znasz już moją opinię na temat tego utworku, gdyż na ShoWA wszystko napisałam. Ale napiszę to jeszcze raz: piosenka i jest smętna, zaś tekst o miłości, ale gdyby nie ten fakt, że mam fazę na tego typu balladki, to z pewnością odrzuciłabym tą piosenkę ;p.
    Fakt, faktem piosenka bardzo przyjemna na późne wieczory i miła w odbiorze ;p.

    OdpowiedzUsuń