sobota, 7 lipca 2012

KAT-TUN - I'll be with you

Cóż przyszedł czas na moją pierwszą notkę na tym blogu. Nie jestem wielką znawczynią KAT-TUN, więc za bardzo nie będę się wypowiadać na ich temat. Słucham tylko wybranych piosenek, a "I'll be with you" od razu jakoś tak wpadła mi w ucho. To przez moją siostrę z wyboru - Kaoru. To ona zmusiła mnie do przetłumaczenia tej piosenki :p ogólnie dostałam ją po raz pierwszy w swoje łapska w wykonaniu Kame, ale zaraz dorwałam ją w oryginale i nie żałuję, bo naprawdę jest ładna. Chłopcy się postarali :)



SINGIEL

Wyszedł 17 lipca 2006 roku pod nazwą "Signal". Posiada wersję regularną i limitowaną. W regularnej znajdziemy piosenkę "Signal" i "I'll be with you", a także ich wersje instrumentalne. W limitowanej mamy także teledysk i tzw. making of. Poniżej wrzucam linka do singla w wersji regularnej, gdyby ktoś miał ochotę go przesłuchać ;)




MP3 

Piosenka łatwa i przyjemna. Idealna na chłodne wieczory, przynajmniej mi się tak wydaje :p szybko wpada w ucho, a ja jestem tego przykładem. Dużo fortepianu to coś co lubię, a tutaj właśnie jest go pod dostatkiem, także wielki plus dla chłopaków :) idealnie też wyśpiewują swoje części, co zlewa się w całkiem przyjemną dla ucha całość.




Tekst i tłumaczenie


Miałam małe problemy przy tłumaczeniu tego tekstu, a ktoś nawet powiedział mi, że nie zgadza się z japońskimi słowami, ale ja jak już wcześniej mówiłam nie umiem japońskiego i bazuję tylko na angielskim przekładzie, także....właśnie. Mimo wszystko wydaje mi się, że oddałam sens tej piosenki i jest ok. Tekst jest bardzo przyjemny i o dziwo przypadł mi do gustu. Można zaliczyć go z pewnością do tych "podnoszących na duchu", ponieważ chłopcy śpiewają tutaj o tym, że nieważne jak bardzo jest nam ciężko, następny dzień na pewno przyjdzie. Można też interpretować go na różne sposoby, to zależy od odbiorcy. Dla mnie właśnie może to być piosenka o prawdziwej przyjaźni, o którą w dzisiejszych czasach bardzo ciężko. Nawet w najgorszych chwilach przyjaciel będzie obok nas, a ja właśnie życzę każdemu takiego przyjaciela, który gdy będzie nam źle, powie:

"Po prostu pozwól teraz
Swoim łzom płynąć.
Bez mówienia czegokolwiek,
Będę z tobą."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz