wtorek, 5 lutego 2013

FT.Triple - Even if you pinch me

Długo mnie tutaj nie było, oj długo. Nie chce mi się pisać dlaczego, bo to w sumie i tak sensu nie ma. Ogólnie przeszłam mega wkurzenie, bo wczoraj zrobiłam sobie napisy do tego klipu, a dzisiaj wzięłam się za wklejenie ich na stałe. Włączyłam sobie program, którym zawsze to robiłam, poczekałam sobie i zadowolona odpaliłam klip, a tu zonk, obraz zaczął skakać, zacinać się mimo, że dźwięk był ok. Myślałam, że szału dostanę, wyrzuciłam to ustrojstwo, wgrałam nowe kodeki, próbowałam już wszystkiego i dalej było to samo. Porażka po prostu... jestem zdziwiona, bo do tej pory wszystko śmigało bez problemu. W końcu udało mi się połączyć napisy z klipem w innym programie, który zwiększył mi trochę jego wagę, ale najważniejsze, że działa. Teraz będę miała trochę więcej czasu na dodawanie postów ze względu na to, że zaczynam praktyki i mam wolne od zajęć :D (pomińmy to, że muszę pisać pracę licencjacką). Przebywanie z FT.Island jest o wiele przyjemniejsze <3 haha :D
 No ja się naprawdę zastanawiam, co do cholery JongHoon ma na czerepie?! Chyba pozostawię to bez komentarza, naprawdę tak będzie lepiej xD dobra wróćmy do konkretów. Może na wstępie wyjaśnię dla niewtajemniczonych (ale chyba takich tu nie ma xD) dlaczego FT.Triple a nie FT.Island. A no dlatego, że w 2009 roku, kiedy nagrana została ta piosenka ich główny wokalista Lee HongKi grał w dramie You're Beautiful i nie miał za bardzo czasu dla zespołu (mówi się też, że chciał by jego głos odpoczął, w sumie nie dziwię się skoro on praktycznie ciągle śpiewa na żywo i daje czadu :D), zgodził się więc by Lee JaeJin, Choi JongHoon i Choi MinHwan założyli podgrupę o nazwie FT.Triple (bez Oh WonBin'a, który w tym samym roku odszedł z zespołu). No i dzięki temu narodziły się piosenki: Even if you pinch me, Love Letter, i Far Away. Mi się bardzo podobają :D zatem przejdźmy do pierwszej z nich, ostatnio naszła mnie na nią faza :D

MP3


Po raz pierwszy usłyszałam tą piosenkę oglądając ich koncert, a raczej właśnie tam zwróciłam na nią większą uwagę. Urzekło mnie wykonanie JaeJin'a. Muzyka jest dość spokojna, choć momentami przyspiesza, jest po prostu mmmm <3 JongHoon nieźle wymiata tam na fortepianie :D gitarka też świetnie brzmi, a ja ogólnie mam słabość do gitarowych brzmień (fortepianowych zresztą też). Mam tylko nadzieję, że link nie padnie, bo teraz nawet za mp3-ki się dobierają. Prawa autorskie bla blaaaaa....

Tekst i tłumaczenie


Przysłuchując się kilka razy tej piosence zastanawiałam się o czym ona opowiada. Doszłam do wniosku, że pewnie o nieszczęśliwej miłości, nawet nie chciało mi się sprawdzać tłumaczenia, ale w końcu pomyślałam, że chcę ją tutaj umieścić i dorwałam się do jej przełożenia. I wiecie co? Miałam rację. Tekst jest o rozstaniu i bólu przez jaki jego główny bohater przechodzi. Stara się pogodzić z tym, że nic z tego już dłużej nie będzie, ale to jest zbyt trudne dla niego. Nie może przestać o niej myśleć, a słowo "pożegnanie" wzbudza w nim same najgorsze uczucia. Chce zapomnieć, ale nie potrafi...ehh dobra koniec tych wypocin, nienawidzę recenzować tekstów, beznadziejna w tym jestem :D

Klip


A raczej wycinek z koncertu ;p uwielbiam tutaj ich wykonanie. JaeJin nieźle się wczuł i JongHoon w tych swoich blond włoskach wymiatający na fortepianie :D poezja (ale chyba bardziej wolę go w czarnych ;p) ogólnie ten koncert jest jednym z lepszych, które dotychczas oglądałam. Katowałam go bodajże 3 razy, raz sama, drugi raz z moją Nooną przy baaardzo ciekawej robocie xD i trzeci raz jakoś ostatnio z nudów. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie ten występ do gustu, brawa dla chłopaków, odwalili kawał niezłej roboty :) 
P.S. Ciekawa jestem kiedy YT usunie mi ten klip xD



"Błagam byś wróciła i powiedziała, że to tylko gra,
ta pustka, w której mnie zostawiłaś mówi mi żegnaj..."

4 komentarze:

  1. Czulajto Noona! Piękna piosenka, a na dodatek te spojrzenie blondyna...mrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow :D ładna ta piosenka, ładnie on śpiewa. Zawsze go lubiłam w FT island. już za pierwszym razem, gdy ich ujrzałam i usłyszałam, zwróciłam na niego szczególną uwagę. Poza tym, uwielbiam chłopaków z gitarą, więc... nic dodać nic ując. Nie słyszałam w całości piosenki w jego wykonaniu, jedynie jakieś słowa, które śpiewa normalnie w FTI jako drugi wokal. A szkoda, bo uważam, że chłopak fajnie śpiewa i mógłby mieć więcej solowych partii do zaśpiewania :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Noona przyznaj się, że i tak najbardziej kochasz JB i jego nową piosenkę masz jako budzik:D
    http://www.youtube.com/watch?v=MrL7NiiQTHI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nieee, wystarczająco się nasłuchałam jej u Ciebie, dzwonek, budzik...lekkie przegięcie Kochana :D xD

      Usuń