czwartek, 20 grudnia 2012

Baek Ji Young - That woman

Wow, znowu dawno mnie tu nie było. Co tu dużo mówić - nie ma czasu :( nie dość, że święta się zbliżają i jak zwykle jest sporo pracy to jeszcze na studiach nie odpuszczają. Wisi nade mną kilka rzeczy do zrobienia na metodykę tworzenia edukacyjnych programów komputerowych plus jeszcze kurs na zdalne nauczanie. Szczerze? Mam już dosyć, bo chodzi za mną i dyszy mi w kark praca licencjacka, mam dopiero 13 stron, a mamy napisać około 100, więc... <beczy> nie no dosyć biadolenia, muszę odpocząć, a później się wziąć do pracy, powinnam też zabrać się za tłumaczenie na forum, tylko kiedy? Jak już znajdę czas to tylko mam chęć na odpoczynek, bo mój mózg już nic nie przetwarza. Dzisiejszy post powinien ukazać się już dawno temu, ale zupełnie zapomniałam o tej piosence.


Tekst i tłumaczenie:


Pewnie większość doskonale wie, że dana piosenka została wykorzystana w dramie pt. "Secret Garden". Osobiście bardzo ją polecam, obecnie jest u mnie na pierwszym miejscu jeżeli chodzi o dramy. Niestety nie mogę dzisiaj dodać ani linka do piosenki do pobrania, ani pokazać wam klip z moim tłumaczeniem, ponieważ YT oczywiście mi go zablokowało. Tak samo jest z mp3, prawa autorskie i takie tam. Poniżej dodam obojętnie jaki klip z yt, do którego jeszcze się nie dobrali, więc będziecie mogli odsłuchać. Osobiście ta balladka bardzo przypadła mi do gustu. Był czas, że słuchałam jej non stop. Jest jeszcze wersja "męska", w której zamiast słowa "kobieta" jest wstawione słowo "mężczyzna", tą męską wersję wykonał również Hyun Bin, aktor, który rewelacyjnie zagrał rolę prezesa w "Secret Garden". Zatem zapraszam do zapoznania się z moim tłumaczeniem i posłuchania piosenki, bo naprawdę warto :)


A poniżej wrzucam wersję wykonaną przez Hyun Bin'a, osobiście podobają mi się oba wykonania, także... :D ale kto co lubi... w filmiku będą pokazane sceny z dramy "Secret Garden", więc może ktoś się połaszczy na jej obejrzenie ^^


A już na sam koniec mojego jakże "długiego" posta chciałabym życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt :) obyście nigdy nie rezygnowali z własnych marzeń i nie poddawali się na starcie. Wiem jak trudno jest wierzyć, kiedy wszystko obraca się przeciwko nam, ale trzeba być silnym i powtarzać sobie: "dam radę" :) nie traćcie również pogody ducha i nie pozwólcie, by ktokolwiek Was zmienił, nie traćcie siebie, brońcie własnego "ja". Również chcę Wam życzyć tradycyjnie smacznej wyżerki w święta i duużo duuuuużo fajnych prezentów!!! Do moich życzeń dołączają się chłopaki z FT.Island i chcą Wam zaśpiewać piosenkę na święta haha (fałsz roku momentami, ale ma w sobie coś słodkiego haha ^^ w tym roku będzie u mnie leciała zamiast kolęd!!!! XD)


MERRY CHRISTMAS!!!!


2 komentarze:

  1. Osobiście przypadła mi do gustu w wykonaniu tegoż pana. Wolę zdecydowanie męskie głosy ^^. Chociaż ta babeczka nie śpiewa źle, jednak mimo wszystko urzekła mnie wersja wyśpiewa męskim głosem. Uf, ale się plątam dziś w słowach. W każdym bądź razie nawzajem jeżeli chodzi o życzenia ;p.
    O no i widzę małe zmiany na blogu, faaajnie ^^.
    Pisz częściej :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie czas to będę pisała :p a co do bloga to musi być w końcu zimowo hahaha xD

      Usuń