wtorek, 20 listopada 2012

24h z Kame - magazyn MAQUIA 2012/2013(?)

Dobra piszę posta zupełnie na spontanie, zobaczyłam coś na fejsie i od razu pomyślałam o swojej siostrze, może już to widziałaś, a może, nie ale grzechem by było gdybym tego tutaj nie wrzuciła haha bo akurat ja widzę to pierwszy raz xD skany najlepiej obejrzeć w powiększeniu, fajne zdjęcia tam się znajdują haha chyba wciągnęło mnie tłumaczenie tekstów z magazynów xD ten akurat jest z MAQUIA z tego roku bodajże :) ale w sumie gdzieś tam widziałam, że to taki preview magazynu, który ma ukazać się w styczniu 2013 roku, eee ok, ale i tak zapraszam do krótkiej lektury :D




24h z Kame, myślę, że to dobry chwyt reklamowy dla tego magazynu. Jestem w 100% pewna, że wszystkie jego fanki polecą do sklepu, by tylko mieć ową gazetę w łapkach xD dobra już niech ja lepiej się nie wypowiadam, bo jeszcze ktoś mnie zlinczuje haha przejdźmy do skanów i tłumaczenia.


08:00
@sypialnia
"Rankiem w moje wolne dni, w ogóle nie chce mi się wstawać.
Nawet, jeśli jestem w półjawie i półśnie, chcę sobie poleniuchować w łóżku, ale życzyłbym sobie żeby moja dziewczyna już wstała.
Jeśli nawet nie chce mi się obudzić i wstać to jednak chciałbym być obudzony. Jestem samolubny (śmiech).
Gdyby naśladowała zegar z Mezamashi terebi, szepcząc słodko - "Jest 7:55, jest 7:55" - zakończyłbym dzień kochając jeszcze bardziej poranki"


09:25
@pokój dzienny
"Ponieważ chciałbym zatrzymać dłużej tą chwilę, to nie robilibyśmy planów na resztę dnia.
Gdybyśmy przebywali razem w jednym pomieszczeniu to byłoby fajnie. Samo patrzenie na jej profil kiedy czyta książkę wypełnia moje serce miłością...
Śniadanie, to ja je zrobię. Wlałbym nam kawę i spokojnie byśmy ja pili.
Hej, jak się dzisiaj czujesz? Co powinniśmy dzisiaj robić?"


15:30
@pobliski sklep
"Spacer z moją ukochaną dziewczyną pod błękitnym niebem, trzymając się za ręce...
Dla wszystkich tego typu randka jest czymś zupełnie zwykłym, prawda? Dla mnie to jest największe marzenie...
Prawdopodobnie nigdy nie będę miał takiej zwykłej randki.
Mimo to, mam zamiar dowiedzieć się w jaki sposób mógłbym uszczęśliwić swoją ukochaną."


22:00
@sekretne miejsce
"Kocham zaskakiwać swoją ukochaną.
Cicha noc i tylko my dwoje.
Nagle - co powiesz na to żeby ubrać się w coś ładnego, zamówić francuski katering i zjeść kolację w domu?
Dałbym dla niej ładną sukienkę i buty, by podkreślić jej piękno.
Jeżeli jestem ze swoją ukochaną to każdy dzień będzie niezwykły"


Hmm no i to by było na tyle, w sumie zawiodłam się odrobinę czytając końcówkę, ale... hahaha dobra nieważne. Notki na spontanie to dobre notki xD wracam do pisania pracy licencjackiej T.T

1 komentarz:

  1. Ooo :D haha, jaka niespodzianka! Znowu Kame? XD słooodko! XD Zdjęcia pobrałam od razu z fb, więc... mam je u siebie wszystkie jakie będą w gazecie, więc. hah XD Ale nie no, ta pobudka, śniadanie i randka wymiata :D Tylko spacer? Jaki słoooodziak
    Dziękuję za przetłumaczenie, siostro !! ;**

    OdpowiedzUsuń