sobota, 3 sierpnia 2013

FT. Island - Theory of happiness [singiel]

Cześć :) wróciłam już znad morza opalona (na tyle, na ile moja karnacja pozwoliła xD) i rozleniwiona :p było naprawdę super, dobrze jest mieć przyjaciółkę mieszkającą w Gdańsku. Pozdrawiam Cię Sylwuś ^^ wiem, że i tak tego nie przeczytasz, ale i tak Cię kocham <3 xD nic zupełnie mi się nie chce, poleżałabym na plaży ^^ ale jest jedno ale - singiel Islandów. Nie mogę wytrzymać i muszę coś o nim napisać. Może znowu kogoś przekonam do ich muzyki :) 


Nawet spoko okładka. To nic, że mój ukochany liderek wygląda jakby narobił w gacie =.=' ale i tak go ubóstwiam :p "Theory of Happiness" to już 11 japoński singiel Islandów i moim zdaniem majstersztyk. Już po pierwszym przesłuchaniu zakochałam się w tych piosenkach *.* co ja będę przynudzać, wrzucę linka to obadacie, ale mówię Wam, warto, bo naprawdę super im wyszło.

FT. ISLAND – シアワセオリー
FT. ISLAND – Shiawase Theory / Shiawaseori (Theory of Happiness)
Data wydania: 24.07.2013
Gatunek: j-rock
Język: japoński


Spis utworów:

1. シアワセオリー (Theory of Happiness)
2. EYES ON ME
3. Rainy Day
3. シアワセオリー (Instrumental)


1. Theory of happiness (MP3)

Piosenka wyszła już jakiś czas temu jako taka "zapowiedź" singla. Od razu przypadła mi do gustu. Szybko wpada w ucho i co najważniejsze jest z tych mocniejszych <3 została też użyta jako piosenka końcowa do japońskiego anime "Toriko". Nie mam pojęcia, co to za anime, ale przez ten utwór z chęcią bym je obejrzała ;p nie no raczej już wyrosłam z anime, wolę dramy :D no, ale pomijając tą kwestię to zaraz po pierwszym przesłuchaniu tej piosenki stwierdziłam, że jest to jedna z lepszych pioseneczek Islandów. Katowałam ją od rana do nocy i do dziś dzień nie mam jej dosyć. Wyszedł również do tego klip. Oczywiście nie jest jakoś porywający, ale nie wiedząc czemu oglądałam go z miliard razy. Pewnie dlatego, że chciałam popatrzeć na seksownego lidera. Co będę się ukrywać. Uwielbiam go i tyle <3 rozwaliła mnie scena prawie z samego początku jak pokazują JongHoona jak sobie "podskakuje", a nagle jest takie slow motion, że można skisnąć xD później także liderek oblizuje się jak jakiś jaszczur :p dobra ja jak zawsze przysrywam się do ich klipów. Już zamykam dzioba i wrzucam link do teledysku.




2. EYES ON ME (MP3)

Jeżeli chcecie poznać geniusz lidera Islandów to jest to właśnie piosenka dla Was :P wiem co mówiłam wcześniej, ale "Theory od Happiness" wyszło o wiele wcześniej i nie sądziłam, że może być coś lepszego od tego utworu, no i wtedy wyszło "EYES ON ME". Od pierwszej nuty się zakochałam <3 i to nie dlatego, że muzykę i słowa napisał Choi JongHoon. Po prostu wszystko w tej piosence mnie do niej przyciąga i nie pozwala odetchnąć, ciągle jej słucham i ciągle... uzależnienie xD serio, na początku nie wiedziałam, że to lider wszystko do niej napisał, a gdy teraz wiem, to ze wzmocnioną siłą ją kocham :D nie wiem jak tam dla was, ale dla mnie to geniusz. Tylko jedna rzecz mnie w niej drażni. Ten lekki syntezator, który w kilku miejscach ingeruje w wokal. To jest już tak zupełnie japońskie i mogliby z tego elementu zrezygnować i to nic, że mojej koleżance początkowa gitara kojarzy się z Jessie McCartney'em xD noo może troszeczkę, ale fajnie to brzmi. Zaczyna się niby spokojnie, podchodzi pod balladę, a tu po chwili słuchać mocniejsze brzmienie gitary elektrycznej <3 piosenka jest super i polecam Wam ją z całeeeeeeeego serca :)


3. Rainy Day (MP3)

No i kolejne cudeńko z singla *.* i kolejna grupa, która śpiewa o deszczu xD widocznie w Azji ten temat jest bardzo popularny. Mi to tam na rękę, bo wszystkie piosenki o deszczu, które znam są przepiękne <3 ta też wędruje do tego zestawienia. Nazwałabym ją mocniejszą balladą. Miłośnicy gitary nie będą narzekać, jest tu jej pełno :) muzyka jest dość dynamiczna, ale ma również momenty lekkiego zwolnienia, zrzucenia z biegu ;p nie obraziłabym się, gdyby chłopcy pisali więcej tak świetnych utworów. Moim zdaniem powinni do KAŻDEJ piosenki sami pisać muzykę i tekst, wtedy wychodzi im najlepiej :) nie będę więcej ględzić, posłuchajcie i dajcie znać czy się podobało czy nie :D


No i już tak na sam koniec podsumowując chciałabym powiedzieć, że ten singiel jest perełką w ich dyskografii (w mojej opinii oczywiście). Każda piosenka powala mnie na kolana i sprawia, że chce się ich ciągle słuchać.Gdybym miała ocenić singiel w skali od 1 do 10 to dałabym im wielką i mocną dychę ^^ poniżej wrzucam link do pobrania całego singla. Mam nadzieję, że i Wam spodoba on się przynajmniej w połowie tak jak i mi ^^



Czemu nie to nie dziwi, że wstawiam na koniec lidera? No właśnie xD 
kolejny post będzie o koreańskiej szamie jaką jadłam w Gdańsku, a niedługo spodziewajcie się kolejnej pioseneczki CN Blue ;p to do natchnionego usłyszenia :P

3 komentarze:

  1. mnie tam jakos nie przekonal ten singiel. ostatnie co zrobili dobre to byl GROWN UP jak dla mnie. ale to oczywiscie tylko mje zdanie ;)
    czytam tak o tym jak spedzilas czas na plazy... i az zachcialo mi sie lata i mojego kochanego rewala gdzie spedzam wiekszosc wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj pierwszy raz odwiedziłam twojego bloga i już przeczytałam go całego. Mam nadzieję, że jeszcze będziesz tu pisać, zwłaszcza o FT. Island. Ja też ich uwielbiam słuchać.
    Byłaś w Gdańsku to niedaleko mnie :).
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś tu przeczytam

    OdpowiedzUsuń